15:50 uur.
Onderweg van Born naar Thorn rijden we even door Grevenbicht voor een tussenstop hier aan de Maas. Er is hier nog niet zo lang geleden verbouwd en de grenspaal blijkt jammerlijk verdwenen. Hopelijk wordt hij nog terug geplaatst, dan kom ik nog wel eens terug :-)