12:00 uur.
Vandaag wandel ik een stukje langs de grensmaas. Ik start bij de Nederlandse grenspaal 115, maar die blijkt verdwenen, zoals mijn collega's afgelopen zomer al geconstateerd blijken te hebben. Het was nog best avontuurlijk om ground zero te bereiken vanaf de noordzijde.